Džin+

Žvt: 7

UČ: (+3+4/+1) = 7+1 (ruce) + zvl.

OČ: (+2+4) = 6

Odolnost: 15

Velikost: B-C

Zranitelnost: C, D, G 1/2, I, K, N

Pohyblivost: 20/mag. Tvor vzduch

Inteligence: 21

Síla mysli: 80

Přesvědčení: Neutrální, ZmD, ZkD

Poklady: 300/20

Zkušenosti: 650

Magenergie: 50

Zvl: Džin je tvor nabitý přírodní elektřinou. Vždy při úspěšném zásahu si zasažená postava přičte ke zranění 1k6 životů a hodí si proti pasti Odol – 5 – nic/omráčení 1- 6 kol. Džinové nesnáší Efríty, tzn. že proti nim mají +2 na UČ, OČ. Mají také k dispozici 10 kouzelníkových kouzel z jakékoliv příručky DrD.

Džinové jsou obecně známí magičtí tvorové, žijící v kouzelných lampách. Tak je tomu i v tomto případě. Tělo Džina je tvořeno mlžnou hmotou, podobnou zhuštěné páře. Jak už bylo řečeno, žijí v malých kouzelných lampách. Pokud postavy najdou takovouto lampu a začnou ji třít (to už znáte z pohádek, ne?) zjeví se jim Džin a postavám splní jedno REÁLNÉ!!! Přání (realita přání záleží na úvaze PJ, to znamená že si postavy nemůžou poručit např.: zboř toto město, dej mi 1000000 zlatých apod.) Pokud bude přání, aby Džin bojoval po boku postav, bude bojovat pouze se svými statistikami uvedenými nahoře. Džin nemůže postavám zhmotnit cokoliv cenného (peníze, drahokamy, …), ale může například vytěžit drahokamy z dolu apod. Přání nemůže být také založeno na psychice ostatních lidí (např.: chci aby mě princezna z vedlejšího království milovala). Shrnuto: Džin může věci vyrábět, stavět, atd. jen ze surovin které mu postavy dodají (Př.: Nemůže zhmotnit meč, ale může ho kdekoliv vykovat, když mu dají postavy kus železa). Doba plnění přání nesmí přesáhnout 12 hodin (takže např. není možné ihned postavit hradJ ). Džin může splnit pouze 1 přání za měsíc. Po 30 splněných přáních se Džin vrací do svého hyperprostoru odkaď přišel.

Zpět do bestiáře