Simurgh |
|
Žvt: 11+2 ÚČ: (+6+ například obří sekyra 8/+3) = 14+3 OČ: (+4+5) = 9 Velikost: D (3,5 - 4 sáhy) Bojovnost: 10 Zranitelnost: humanoid, ale G 1, K 1, L 0 Pohyblivost: 17/humanoid Inteligence: 15 - 20 Přesvědčení: N Poklady: 500 (v jeskyni tak 5000)/100 Zkušenost: 1530 Simurghové jsou veliká stvoření, která jsou velice podobná člověku, až na to, že mají vrozeně pevnou kůži , nadlidskou sílu a odolnost proti fyzickým kouzlům. První ze Simurghů byl božského původu, tudíž jsou nesmrtelní (přirozenou smrtí). Jejich kůže je okrová až hnědá, mají husté černé vlasy a hnědé oči.Simurghové jsou samotáři, proto žijí na neosídlených ledových pláních, v drsných horských podmínkách nebo na vyschlých pouštích. bydlí v jeskyních, kde mají vlastnoručně vyrobený nábytek (jsou to zruční řemeslníci, i šaty si šijí sami), zboží nakradené z karavan a moře knih, které jim nahrazují společnost. Někteří mají zvíře, ale nečekejte psa, to spíš bizona :-). Jsou velmi tvrdohlaví, většinou ale i čestní. Pokud se setkají dva Simurghové, nejspíš se spolu nebudou bavit. Při delším kontaktu spolu občas prohodí pár slov, ale když dostanou příležitost jít si svou cestou, bez váhání to provedou. Naprosto odlišně to vypadá při setkání se Sithanou, ženským vydáním Simurgha. Pokud ji Simurgh jen zahlédne, opouští svou jeskyni, následuje Sithanu kamkoli jde a chrání ji. Během tohoto období spolu nekomunikují. Po měsíci se Sithana rozhodne, zda je Simurgh dost dobrý,a začne s ním komunikovat původním jazykem zvaným Kah-Mata. Vrátí se do jeho jeskyně, kde společně meditují a pak si udělají děcko. Dítě se narodí do měsíce, potom matka opouští jeskyni a jde dál. Simurgh dospívá v osmi letech. Jejich zvykem bývá bojovat obouruční zbraní, kterou si sami vyrobili, celý život o ni potom pečují a její ztráta, zničení nebo rozpad je neobyčejně zarmoutí. Proto si je někdy (vlastně dost často)nechávají očarovat od alchymistů. Nalezení zbraně může být dobrá zápletka pro nějaký subquestík.Legendy tvrdí, že Simurghové byli stvořeni, aby udržovali pořádek na čerstvě stvořeném světě. Simurghů bylo v té době mnoho a všem vládl jejich vládce jménem Marish-Kalan, který byl převtělením samotného boha a magicky vytvořil všechny ostatní pomocí magie. Pro Simurghy to byla zlatá éra, během které převyšovali všechny rasy na zemi. Objevila se však radikální skupina, která chtěla zotročit ostatní rasy a zaujmout královo místo. Simurghové, kterým se to nelíbilo, se semkli ke králi a vytvořili vlasteneckou armádu. Vypukla poslední bitva. Byla děsivá, protože v té době ještě někteří Simurghové zvládali obstojně kouzlit. Když bohové viděli, jak lid, který měl dávat pozor na ostatní, válčí sám se sebou, rozhodli se ho zničit. Král Marish-kalan však bohy odprosil, aby jeho dílo neničili. Proto na zem seslali obrovský vzdušný vír, který rozmetal obě bojující strany, vyzvedl je do vzduchu a rozprášil. Většina Simurghů skončila na oběžné dráze, malá část z nich ale dopadla zpět na zem, roztroušena po celé planetě (nebo co chcete). Od té doby jsou Simurghové nedůvěřiví, protože ani jeden neví, na které straně bojoval ten druhý. Také se říká, že král se uzavřel do nejtvrdší skály s deseti nejvěrnějšími druhy, kde střeží božský zdroj magie, super věci, zlaté rouno... (závisí na PJ).
|